Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ

Είναι μεγάλη τιμή να ΄ναι κανείς αναγνωρίσιμος με το μικρό του όνομα μόνο! Έτσι ο Λευτέρης είναι ο Ελευθέριος Βενιζέλος, ο Αντρέας είναι ο Ανδρέας Παπανδρέου, ο Ειρηναίος είναι ο π. επίσκοπος Κισσάμου και Σελίνου Ειρηναίος.

Αφορμή γι αυτό το μικρό σημείωμα παίρνω από την ανάρτηση στο εξαίρετο Ιστολόγιο ΑΝΥΦΑΝΤΗΣ, που είναι αφιερωμένη στον σεπτόν Ιεράρχη, με όμορφες φωτογραφίες του!

Οι εντυπώσεις μου βλέποντας τις φωτογραφίες:

Εδώ βλέπουμε δυο παιδιά, παιδιά στην ΨΥΧΗ εννοώ, να παίζουν!!
Τι ομορφιά!!!

Εδώ "Σε Ψηλό Βουνό, σε Ριζιμιό Χαράκι, στέκεται ΑΕΤΟΣ ..."

Εδώ ταιριάζει η μαντινάδα:

Ήθελα να ΄μουν όμορφος, να ΄μουν και παλληκάρι,
τραγουδιστής και χορευτής δεν ήθελα άλλη χάρη!


Τις χάρες αυτές τις έχει ο Κισσαμίτης Δεσπότης, μα και πολλές άλλες ακόμα!

Εδώ Ο Ποιμήν με ποιμένες, με τους ανεμοδαρμένους Κρητικούς βοσκούς μας, με την καθαρή ματιά και την λεύτερη ψυχή!

Ανασέρνω κι εγώ τώρα από το αρχείο μου 4 φωτογραφίες, από την εποχή που ξεσηκωθήκαμε να επιστρέψει ο Ειρηναίος στο "σπίτι" του.

Έχω να το καυχιέμαι πως ήμουν κι εγώ εκεί! Είχαμε πάει από το χωριό μας, αλλά κι από τα άλλα Σφακιανά χωριά, αρκετοί γιανά συμμετάσχουμε στο συλλαλητήριο στα Χανιά.

Τις φωτογραφίες τις βρήκα πολύ αργότερα, εδώ στην Αθήνα.

Δεν εχουν πίσω καμμιά πληροφορία. Μα τον Ειρηναίο με την πρώτη ματιά τον γνώρισα!

Είναι τραβηγμένες στο Καστέλλι, μάλιστα στην πρώτη διακρίνεται και το φωτογραφείο του Γ. Ανυφαντάκη, και κατά πάσαν πιθανότητα είναι δικές του οι φωτογραφίες.

Χαρείτε τις:

1.



2.



3.


4.



Παρόμοια με αυτήν είναι ετούτη εδώ, που έχει ο ΑΝΥΦΑΝΤΗΣ

Δες επίσης αυτές από το ιστολόγιο του ΑΝΥΦΑΝΤΗ

Προσθήκη 25 Σεπτ. 2009:

Από τον συντοπίτη και συνάδελφο στην ιστολογόσφαιρα Ιωάννη Παπαδάκη έλαβα το email:

..........
Τον καιρό αυτό μια ομάδα Καστελλιανών δημιουργεί το Μουσείο Ειρηναίου και θα ήταν τιμή μας να βάλουμε την πρώτη φωτογραφία που αναρτήσατε εσείς. Είναι σπάνια και δεν την έχω ξαναδεί.
...........
Ίσως θα μπορούσατε να μου την στείλετε με e-mail, ώστε να μπει στην έκθεση.

Επειδή εμένα θα ήταν τιμή μου να συνεισφέρω κάτι για τον εμπλουτισμό του Μουσείου, θεώρησα σκόπιμο να στείλω και τις τέσσερις φωτογραφίες (όχι αντίγραφα, αλλά τα πρωτότυπα).


Mail Antreas P. Hatzipolakis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 

Free Hit Counter