Π. Διαμαντόπουλος. Πορτραίτο άντρα. Η πίσω όψη ΕΔΩ
Τα Χανιά, πρωτεύουσα της Κρήτης τότε, παρουσίαζαν ένα πολυεθνικό χαρακτήρα και οι πελάτες των φωτογράφων -οι πιο ευκατάστατοι- θα πρέπει να ήταν ξένοι. Εκεί οφείλεται και το γεγονός ότι τα φωτογραφικά κείμενα, στις διαφημίσεις και στα πασπαρτού των φωτογραφιών, στα τέλη του περασμένου αιώνα και στις αρχές του 20ου, ήταν ξενόγλωσσα.
Δεν είναι γνωστό πότε ακριβώς πήγε ο Γεώργιος Διαμαντόπουλος στα Χανιά. Αν δεχτούμε όμως την πληροφορία ότι δούλεψε εκεί μαζί με τον Περικλή, για δυο χρόνια, τότε θα πρέπει να βρισκόταν ήδη εκεί το 1896. Λίγο αργότερα πρέπει να πήγε και ο Περικλής. Οι δυο αδελφοί χώρισαν επαγγελματικά το 1898 και από τότε είχαν συνεχείς και έντονες διαμάχες μεταξύ τους, μέσα από τις τοπικές εφημερίδες εκείνης της εποχής.
(Άλκης Ξανθάκης, Περικλής Διαμαντόπουλος, ΕΔΩ)
Π. Διαμαντόπουλος. Πορτραίτο ζευγαριού. Η πίσω όψη ΕΔΩ
Πρώτος ο Περικλής έστειλε επιστολή στην χανιώτικη εφημερίδα: ΠΑΤΡΙΣ (#153, 15 Φεβρ. 1901), με την οποία διευκρινίζει ότι το φωτογραφείο του δεν έχει σχέση με εκείνο του αδελφού του. Δες την ΕΔΩ.
Π. Διαμαντόπουλος. Πορτραίτο παιδιών. Η πίσω όψη ΕΔΩ.
Γ. Διαμαντόπουλος. Πορτραίτο Ρώσσων στρατιωτών. Η πίσω όψη ΕΔΩ
Η απάντηση του Γ. Διαμαντόπουλου δημοσιεύτηκε στο επόμενο φύλλο της ίδιας εφημερίδας (#154, 17 Φεβρ. 1901). Δες την ΕΔΩ.
Γ. Διαμαντόπουλος. Πορτραίτο Γάλλου Ναύτη. Το λευκό χαρτί που κρατεί το "χαλικουτάκι" θα πρέπει να έγραφε κάτι σαν Souvenir de Crete 190?
Η πίσω όψη ΕΔΩ
Mail Antreas P. Hatzipolakis
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.